دنیای فیلم و سینما

زمان انتشار نسخه بلوری فیلم Godzilla Minus One اعلام شد

گودزیلا منهای یک

سرانجام استودیو توهو تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم Godzilla Minus One را اعلام کرد.

به تازگی تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم گودزیلا ژاپنی جدید مشخص شده است. استودیو توهو به‌صورت رسمی اعلام کرده است که نسخه خانگی و فیزیکی فیلم گودزیلا منهای یک در تاریخ ۱ می ۲۰۲۴ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ژاپن عرضه خواهد شد.

نسخه فیزیکی فیلم شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می‌شود که در صورت خرید نسخه کامل فیلم، صاحب نسخه سیاه و سفید فیلم نیز خواهد شد. در هر حال هر یک از نسخه‌های فیلم گودزیلا منهای یک نیز قابل خریداری است.

احتمالا نسخه دیجیتالی فیلم Godzilla Minus One زودتر از نسخه فیزیکی فیلم عرضه خواهدشود، اما توهو تاکنون تاریخی برای آن مانند تاریخ عرضه نسخه خانگی این فیلم در دیگر بازارها را اعلام نکرده است. این فیلم تاکنون بیش‌تر از ۱۰۶.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است. این فروش شامل بیش از ۵۶.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۰.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

 

نسخه بلوری فیلم Godzilla Minus One

 

افتخارات

اخیرا فیلم Godzilla Minus One نامزد دریافت یک جایزه اسکار در بخش بهترین جلوه‌های ویژه در مراسم اسکار ۲۰۲۴ شده است تا به اولین فیلم گودزیلا تبدیل گردد که نامزد دریافت یک جایزه اسکار می‌شود.

ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *